Pia

Hallikausi lähestyy loppuaan! Iso kiitos kaikille jotka käytti hallia tällä kaudella!
1.5. alkaen siirrytään kentille treenaamaan ja halli sulkee ovensa.
Uusi hallikausi alkaa 1.10.2024! Tervetuloa silloin uudelleen pakkasta pakoon vaikkei aina ihan hiki ollukkaan treenatessa. 😅

T. Pia Asell
SPL Seinäjoki ry

Pia

Huomasithan että taas on päällekkäinen varaus? Napparilla on varattuna 17-20.

Moi!

Nyt alkaa hallilla olemaan todella räikeetä ohjeiden laiminlyöntiä. Jatkuvasti annetaan koirien kusta hallin sisällä portinpieleen. Kuka antaa koiransa tehdä tarpeet sisälle? Saako kotonakin kusta sohvan viereen jossa vietetään aikaa? Eihän tässä oo mitään järkeä.

Seuraavan kerran kun nään kusivanoja hallissa, siirrän kameran kuvaamaan porttia ja aletaan eväämään hallin käyttöä kyseisten koirien omistajilta, jotka antaa koiran kusta halliin.

Ja myös juoksuhousuja ON KÄYTETTÄVÄ jos haluaa treenata juoksuisen koiran kanssa. On makiaa kun uroskoirat miestelee juoksutahrojen päällä toisillensa ja on kunnon mylly melko lähellä.

Nyt valoja päälle ja järki käteen!

Helena ilmoittautui out

Sorry, vahingossa painoin nappia 😊 (näemmä sitä ei saa pois…)

Moi!

Hallilla on nyt toistuvasti käännetty meidän riistakamera osoittamaan seinää tai muuta.
Kamera on siellä juuri siitä syystä että tiedämme ketä siellä käy ettei tapahtuisi hallin väärinkäyttöä. Seuraavan kerran kun kamera kääntyy, niin joudumme eväämään kyseiseltä käyttäjältä hallin käyttöoikeuden.

Halli on kallis ylläpitää joten jokainen joka sitä käyttää, on niiden maksettava siitä. Tällä viikolla peili on hajotettu joten taas on yksi kulu lisää. Olisi edes kohtuullista että hallin käyttäjät ilmoittaisivat jos jotain hajoaa.

Ja muistutus taas näistä koirien ulosteista ja pisseistä. Koirat ei saa pissiä matolle, tolppiin, kalusteisiin tai edes betonille. Eikä myöskään kakkia sisälle halliin. Tämän pitäisi olla päivänselvää kaikille.