JOS HALUAT LIITTYÄ JOUKKUEESEEN, LAITA ENSIN SÄHKÖPOSTIA spl(piste)seinajoki(miuku)gmail(piste)com.

Saksanpaimenkoiraliiton Seinäjoen alaosaston nimenhuuto treenihallia varten.

Laji Koiraurheilu
Kotipaikka Seinäjoki
Jäseniä 40
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Pia

Hallikausi lähestyy loppuaan! Iso kiitos kaikille jotka käytti hallia tällä kaudella!
1.5. alkaen siirrytään kentille treenaamaan ja halli sulkee ovensa.
Uusi hallikausi alkaa 1.10.2024! Tervetuloa silloin uudelleen pakkasta pakoon vaikkei aina ihan hiki ollukkaan treenatessa. 😅

T. Pia Asell
SPL Seinäjoki ry

Pia

Huomasithan että taas on päällekkäinen varaus? Napparilla on varattuna 17-20.

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Pia Asell, spl.seinajoki@gmail.com, 044-0634919

Ei jäsenvelvoitetta, joten kuka vaan voi treenata hallissa. Ota yhteyttä yhteyshenkilöön!

Hinnasto ja käyttöoikeudet:

Hinnasto (maksut samat jäsenille ja ei-jäsenille):

Kuukausimaksu 30€ / kk (sisältää oikeuden varata 1h viikossa omatoimiaikaa hallin kalenterista sekä oikeuden osallistua yhteisiin treeneihin)

Kuukausimaksaja voi käyttää hallia sen ollessa vapaana. Samalla idealla kuin kentälläkin, annetaan kaikille treenaajille tilaa treenata.

Yhteiset treenit, ei kk-maksaja, 10€/kerta

Omatoimitreenaus kk-maksajan mukana 10€/kerta